Friday 13 December 2013

Jul


Julen börjar närma sig och man ska handla julklappar till föräldrar, kompisar och syskon, man ska till och med önska sig något. Just kring julen så kommer jag inte på en enda sak jag vill ha så nu har jag suttit och tänkt ett litet tag på vad jag skulle kunna tänka mig få eller köpa till någon. 
  • Volluspa doftljus, visst kan det vara dyrt men en perfekt julklapp enligt mig!
  • IT av Alexa Chung, åh denna skulle jag verkligen vilja ha!
  • Kiehls shampoo, luktar himmelskt och alla älskar väl Kiehls!?
  • 4 st Sagoböcker av Unicef, många har redan allt och man kan aldrig bli fattig av att ge! Läs mer på Unicef om du vill göra världen lite bättre!
  • Acne Studios cardholder, snygg och stilren! Hittade inte korthållaren från H&M så varför inte bytta prisklass helt och önska sig en från Acne?
xx Elsa




No comments:

Post a Comment