Sunday 17 November 2013

Beauty essentials


Det var ett tag sedan man bloggade och min frånvaro har i stort sett berott på mycket resande runt om i världen. Ovanför ser ni nya tillskot på badrumshyllan men också mina nya skönhetsfavoriter.

- Naked från Urban Decay, fantastisk palett som Vera köpte till mig i NY.
- Fake Up concealer från Benefit,  perfekt att ha i väskan och dra på när man börjar se trött ut under ögonen.
- Studio Fix från MAC, mitt favorit puder som används dagligen.
- Touche eclat från YSL, bästa highlightern enligt mig.
- Ansiktsvatten från Paris, perfekt att göra rent huden med.
- Light blue från Dolce & Gabbana, min sommarparfym som följt med nu i höst.
- Moroccan Oil, vad ska man säga? Världens mest omtalade olja, typ.
- Läppstift/ läppbalsam från Elisabeth Arden. En utav de produkter som jag använt mest, vårdar läppar och har en fin mörkröd färg.
- Mason Pearson borste som jag köpte i London, ett utav mina bäst köp någonsin om man tänker långsiktigt. Kortsiktigt så var det väldigt dumt då den var svindyr haha.

xx E

No comments:

Post a Comment